Vizuális reklámeszközök

 2009.07.31. 13:35

3.     Vizuális reklámeszközök [ II. kötet ]

 

installáció – 1. berendezés, felszerelés 2. telepítés     [97.old.]

látens – lappangó     [87.old.]

struktúra – rendszer, felépítés     [70.old.]

 

Hirdetés                                               Olyan vállalti üzenet, amelyért a megrendelő fizet, s tömegkommunikációs eszközökön keresztül jut el a befogadóhoz.

Sajtótermékek                                   Olyan nyomtatott kommunikációs eszközök, amelyek jellemzője a publicitás, a periodicitás és az aktualitás.

Napilapok                                           Körébe azokat a sajtóorgánumokat soroljuk, amelyek hetente legalább 5x megjelennek.

Hetilapok                                             Hetente, kéthetente megjelenő orgánumok.

Folyóiratok                                          Havonta, kéthavonta, esetleg negyedévente kerülnek forgalomba.

Szaklapok                                            Olyan folyóiratok, amelyek általában egy gazdasági ágazat kérdéseivel foglalkoznak.

Nyomtatványok                                A nyomdai úton papírra előállított kommunikációs eszközök.

Közterületi(szabadtéri)rek.eszk.    Körébe soroljuk mindazon reklámeszközöket, amelyek közforgalmú helyeken (utcákon) az arra közlekedő emberekre igyekeznek hatást gyakorolni.

Zártterületi médiumok                     Olyan reklámeszközök, amelyek vmilyen közület vagy magánszemély tulajdonában levő területeken kerülnek kihelyezésre.

Direct Mail                                          Személyre szóló reklámlevél lényege, hogy postai úton juttatunk el vmilyen üzenetet olyanok számára, akiknek legalább nevét és címét ismerjük.

Folder                                                   Irattartó mappa.

Naptár                                                 Két célt szolgál az ügyfelek, partnerek megajándékozása és a folyamatos emlékeztetést szolgálják.

Üzemi lap                                            A vállalat munkatársainak tájékoztatását szolgáló kiadvány.

Brosúra                                                 Füzetszerűen összefűzött reklámanyag.

Üdvözlőkártya                                   A vállalti kapcsolattartás egyik eszköze, inkább PR feladatokat lát el.

Prospektus                                          Tartalmaznia kell minden olyan adatot, ami a vásárló döntéséhez szükséges.

Leporelló                                             Harmónikaszerűen hajtogatott szórólap.

Árjegyzék                                            Célja a termékek részletes felsorolása kép nélkül.

Ügyviteli nyomtatvány                   Borítékok, számlák, levélpapírok.

Használati utasítás                            A termék üzembe helyezéséhez, használatához, a hibaelhárításhoz nyújtott többnyelvű leírás, ami nélkül termék nem hozható forgalomba.

Szórólap                                               Kis terjedelmű, nem túl igényes kivitelezésű, nagy példányszámban megjelenő nyomtatvány.

Csomagolás                                       Az áru szállíthatóságának biztosításán túl reklámfeladatokat is ellát.

Katalógus                                            Egy-egy terméket mutat be, a szakszerű információk mellett hangulati elemeket is tartalmaz.

Névjegy                                              A személyes adatokon kívül tartalmazza a vállalat stílusjegyeit.

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr41279597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása