Vizuális reklámeszközök

 2009.07.31. 13:35

3.     Vizuális reklámeszközök [ II. kötet ]   installáció – 1. berendezés, felszerelés 2. telepítés     [97.old.] látens – lappangó     [87.old.] struktúra – rendszer,…

Reklám

 2009.07.31. 13:35

2.     Reklám [ II. kötet ]   action – cselekvés /eksön/     [47.old.] amfora – görög v. római kétfülű korsó     [27.old.] analfabétizmus – írástudatlanság     [28.old.]…

Kommunikációs politika

 2009.07.31. 13:34

1.     Kommunikációs politika [ II. kötet ]   inkongruens – össze nem illő     [9.old.] heterogén – nem egynemű elemekből álló, különböző     [12.old.] szimbólum – jelkép, elvont gondolattartalmat,…

Értékesítéspolitika

 2009.07.31. 13:33

9.     Értékesítéspolitika [ I. kötet ]   C+C cash and carry – fizess és vidd /kesenkeri/     [353.old.] design – formatervezés     [340.old.] diszpozíció – rendelkezés,…

Árpolitika

 2009.07.31. 13:32

8.     Árpolitika [ I. kötet ]   büdzsé – költségvetés     [328.old.] domináns – meghatározó     [303.old.] paradoxon – ellentmondás     [303.old.]  …

Termékpolitika

 2009.07.31. 13:32

7.     Termékpolitika [ I. kötet ]   apparátus – eszköz, készülék, felszerelés, szervezet     [277.old.] esztétikus – szép, művészi, ízléses     [251.old.] generikus –…

Piackutatás

 2009.07.31. 13:31

6.     Piackutatás [ I. kötet ]   aggregált – összevont     [247.old.] ankét – tanácskozás, értekezlet     [211.old.] brand – márka /brend/     [189.old.] frappáns –…

MIR

 2009.07.31. 13:31

5.     Marketinginformációs rendszer [ I. kötet ]   bonitás – hitelképesség     [173.old.] cash-flow – pénzforgalmi jelentés /késfló/     [167.old.] konferencia – tanácskozás,…

Piacszegmentálás

 2009.07.31. 13:30

4.     Piacszegmentálás [ I. kötet ]   niche – piaci rés /nis/     [145.old.] enormous – roppant nagy, óriási /inómösz/     [155.old.]   Marketing…

3.     Fogyasztói és szervezeti vásárlói magatartás [ I. kötet ]   aktív – cselekvő, tevékeny     [113.old.] aspirál – vágyik, törekszik valamire     [87.old.] aszociális – a társadalomba, a…

Piaci környezet elemzése

 2009.07.31. 13:29

2.     Piaci környezet elemzése [ I. kötet ]   attitűd – beállítottság     [56.old.] bürokrácia – hivatali szervek túltengő hatalma, merev, kicsinyes ügyintézés     [48.old.] demográfia – a…

A marketing kialakulása

 2009.07.31. 13:13

1.     A marketing kialakulása [ I. kötet ]   adaptál – átvesz     [12.old.] differenciál – megkülönböztet     [21.old.] differenciálódás – különbségek keletkezése és növekedése…

süti beállítások módosítása